Wednesday, April 6, 2011

SaAt UntuK mEMiLiH

Arghh..sudah adat bercinta ada masanya bahagia dan ada masanya sedih. mgkin lebih teruk ada yg
kecewa kerana perpisahan yg singgah dlm perhubungan. dan ada yg kembali semula dan ada yg
beralih cinta dan mgkin ada yg masih berharap & ternanti-nanti dalam cinta.. itu terpulang kepada
individu tetapi aspek bercinta ini sukar utk difahami..

ada yg brpegang pada prinsip
''jika mencintai seseorang,biarkan dia pergi dan jika dia kembali
sememangnya sudah ditakdirkan dia milik kamu''dan ada yg berpegang klu mncintai seseorang
''fight 4 it'' & aku pula selalunya mengalah demi kebahagiaan org lain, tetapi hati ini bagaimana??
tidakkah org menyedari yg aku juga terseksa & sangat penat mengalah begini dan jika aku memilih
utk bertarung ini bermakna aku akan menyakiti hati insan lain dan aku x sanggup melakukannya..

No comments:

Post a Comment